مشاوره خانواده- پزشکی- زناشوئی و ...

لطفا سرقت علمی و ادبی نکنید برای تک تک مطالب زحمت کشیده شده نظر ات شما باعث دلگرمیم میشود این وبلاگ پزشکی.زناشویی میباشد ورودزیر۱۸ ممنوع.

مشاوره خانواده- پزشکی- زناشوئی و ...

لطفا سرقت علمی و ادبی نکنید برای تک تک مطالب زحمت کشیده شده نظر ات شما باعث دلگرمیم میشود این وبلاگ پزشکی.زناشویی میباشد ورودزیر۱۸ ممنوع.

خالکوبی تاتو با دستگاه

 توجه       tatoo         توجه                tatoo      توجه 

      دختران                                                    پسران

 دوستانی که می خواهند تاتو کنند{خال کوبی} در تمام نقاط بدن وپنسینگ در تمام بدن کار بشه با دستگاه در محیط ارام وبهداشتی با وسایل ۱بار مصرف بدون درد و علائم  

و کسانی که می خواهند تاتوی خود پاک کنند می توانند جهت اطلاعات بیشتر شماره تماس خود را به ایمیلshayan_samson@yahoo.comبگذارید با شما در اسرع وقت تماس گرفته شود

 
 

مزایای کارت تخفیف

شرکت با همکاری تمامی بانک های کشوردر راستای برنامه های بلند مدت خود و با هماهنگی مسئولان در نظر داردکارتهای تخفیف کشوری را درهمه استان های عملیاتی نموده و در همین راستا ازتمام کسانی که سابقه فعالیت مفید در زمینه علم بازاریابی شبکه ای دارند دعوت به عمل می آورد . 

 برخی از مزایای کارت تخفیف به اجمال

۱.سه ساله استفاده نامحدود 

۲.اعطای مساعدتهای مالی بدون بهره وضامن 

۳.اعطای حق معارفه در قبال معرفی حتی ۱ نفر بر خلاف دیگر سیستم های شبکه ای 

۴.اعطای سود مشارکت سالانه به تمام مشترکین حتی کسانی که بازاریابی انجام ندهند 

۵ .ایجاد یک چرخه سالم اقتصادی بین تولیدکننده و مصرف کننده و عرضه مایحتاج روزمره مردم اعم از خوراک پوشاک و لوازم خانگی ... 

۶.تنظیم بازار عرضه و تقاضا در نتیجه کنترل و مهار تورم در جامعه 

۷.اعطای کارت تخفیف با آرم رسمی شرکت

۸. اعطای گواهی اشتراک برای تمامی مشترکین توسط شرکت  

 افرادی که مایل هستند در مجموعه بزرگ فعالیت نمایند جهت اطلاعات بیشتر شماره تماس خود را به ایمیلshayan_samson@yahoo.comبگذارید با شما در اسرع وقت تماس گرفته شود

 

خواستم که شیدایت کنم

خواستم که شیدایت کنم مفتون چشمانت شدم

در عشق رسوایت کنم پای بند پیمانت شدم

خواستم سخن از دل بگم

دیدم دل میبری ، دین میبری ، مومن به ایمانت شدم

گفتم مرحم نهم بر زخم خویش سازش کنم با اخم خویش

بیهوده بود تجویز من محتاج به درمانت شدم

خواستم پنهان کنم این راز را این سوز و این گداز را

غافل که من انگشت نمای شهر و سامانت شدم

می دونی خیلی وقته که رفتی

دلمو تکه تکه کردی

مثل یک تکه بلور من و از عمق وجودم ذره ذره کردی

یادته گفتی به من که عاشقی

حالا باش ببین چه وعده کردی

تو گفته بودی طبیب دل بیمارانی

پس طبیب دل من باش که بیمار توام

تو هم رفتی رها کردی دلم را

دو صد چندان نمودی مشکلم را

 

 

ادامه مطلب ...

استخدام در شرکت

شرکت با همکاری بانک اقتصاد نوین در راستای برنامه های  بلند مدت خود و با هماهنگی مسئولان در نظر دارد کارتهای تخفیف کشوری را درهمه استان های کشورعملیاتی نموده و در همین راستا ازتمام کسانی که سابقه فعالیت مفید در زمینه علم بازاریابی شبکه ای دارند دعوت به عمل می آورد .  جهت اطلاعات بیشتر شماره تماس خود را به ایمیلshayan_samson@yahoo.comبگذارید با شما در اسرع وقت تماس گرفته شود

 
 

عشق

  

 عشق کلمه ایست که بار ها شنیده می شود ولی شناخته نمی شود.
عشق صداییست که هیچ گاه به گوش نمی رسد ولی گوش را کر می کند.
عشق نغمه ی بلبلیست که تا سحر می خواند ولی تمام نمی شود.
عشق رنگیست از هزاران رنگ اما بی رنگ است.
عشق نواییست پر شکوه اما جلالی ندارد.
عشق شروعیست از تمام پایان ها اما بی پایان است.
عشق نسیمیست از بهار اما خزان از آن می تراود.
عشق کوششیست از تمام وجود هستی اما بی نتیجه.
عشق کلمه ایست بی معنی ولی هزاران معنی دارد.
عشق.........
عشق 10 عنصر است اما عنصر آخر آن تمام معنی را می رساند ولی معنی آن گفتنی نیست.

به نام عشق

من را به غیر عشق به نامی صدا نکن

غم را دوباره وارد این ماجرا نکن

بیهوده پشت پا به غزلهای من نزن

با خاطرات خوب من اینگونه تا نکن

موهات را ببند دلم را تکان نده

در من دوباره فتنه و بلوا به پا نکن

من در کنار توست اگر چشم وا کنی

خود را اسیر پیچ و خم جاده ها نکن

بگذار شهر سرخوش زیبائیت شود

تنها به وصف آینه ها اکتفا نکن

امشب برای ماندنمان استخاره کن

اما به آیه های بدش اعتنا نکن..

شعر

 من میرم واسه همیشه     
                 

خستـــم از روزای ابــری خیلی سنگینه نـگاهت دوست ندارم تو تابستون بشینــم باز ســر راهت نمیـــخوام بـــازم خیـالت قبـلـه آرزوهــــام شــــه تـــو بمــون و عاشقـــای روی پُـــر غـرور و ماهت آره مــن اونم که گفتــم واسـه چشم تـو دیوونم آره مـن قـول داده بــودم تـا تهش بــاهات بمونـم ولی پس دادی نگــــامو زیــر رگبــــــار غـــرورت من فقط یکــم شکستم خوب نگام کنی همونم چـمــدون رویـــاهـــامـو دیگه برداشتم و بستم دیگــه عین اون قدیمــا چشــــاتو نمیپرستــــم رخ تــو عین یه بـــــازی منــو مـات قصه هـا کرد حالا بی اسمـم و تنها پُــرپــاییز و شکستــــم اینــی که حــــالا میبـینـی دیگه مجنون چشات نیست دیگه وقتی نیمه شب شه نگـران لـحظه هــات نیست مـــن بــرام فــرقـی نــداره کـــه تو بــاشی یـا نباشی خیلـی وقته دیگه نیستی تو دلم جـــایی برات نیست از تو هیچ چیزی نـمونــده نـه نگـــاهی و نـه یــــادی مـــن سپردمـت به دریــــا عـیــن یـــه مـوج زیـــــادی تازه فهمیدم با این عشق زندگیـــم چقـد تلـف شـد تــو بـــه جــای التماســم یـــه گُلـــم بهـــم نــدادی

نمایش واقعی

بیشتر مردم وقت خود را صرف دیدن نمایش مجازی تلوزیون یا پرده سینما مینمایند ولی بنده عقیده دارم زندگی روزمره ما خود یک نمایش واقعی است

ادامه مطلب ...

به او بگویید دوستش دارم به او که قلبش به وسعت دریاییست 

که قایق کوچک دل من در آن غرق شده .

 به او که مرا از این زمین خاکی به سرزمین نور و شعر و ترانه برد

 و چشمهایم را به دنیایی پر از زیبایی باز کرد

لیلی باید عاشق خدا باشد

 

 

 

 

 

 

لیلی باید عاشق خدا باشد زیرا خداوند در آن دمیده است و هر که خدا در آن بدمد عاشق می شود.

لیلی نام تمام دختران ایران زمین است، و شاید نام دیگر انسان واقعی!!!!

لیلی زیر درخت انار نشست، درخت انار عاشق شد، گل داد،سرخ سرخ،

گلها انار شدند،داغ داغ.هر اناری هزار دانه داشت.دانه ها عاشق بودند،

بی تاب بودند،توی انار جا نمی شدند. انار کوچک بود، دانه ها بی تابی کردند.

انار ناگهان ترک برداشت. خون انار روی دست لیلی چکید. لیلی انار ترک خورده را خورد،

اینجا بود که مجنون به لیلی اش رسید.

در همین هنگام خدا گفت: راز رسیدن فقط همین است، فقط کافیست انار دلت ترک بخورد.

خدا انگاه ادامه داد: لیلی یک ماجراست، ماجرایی آکنده از من، ماجرایی که باید بسازیش.

شیطان که طاقت دیدن عاشق و معشوقی را نداشت گفت: لیلی شدن ، تنها یک اتفاق است،

بنشین تا اتفاق بیفتد.

آنان که سخن شیطان را باور کردند، نشستند و لیلی هیچ گاه اتفاق نیفتاد.

اما مجنون بلند شد، رفت تا لیلی اش را بسازد ...

خدا گفت: لیلی درد است، درد زادنی نو، تولدی به دست خویشتن است

شیطان گفت: آسودگی ست، خیالی ست خوش.

خدا گفت: لیلی، رفتن است. عبور است و رد شدن.

شیطان گفت: ماندن است و فرو در خویشتن رفتن.

خدا گفت: لیلی جستجوست. لیلی نرسیدن است و بخشیدن.

شیطان گفت: لیلی خواستن است، گرفتن و تملک کردن

چقدر مرا دوست داری

پرسید چقدر مرا دوست داری ؟

سکوتی کردم . چند لحظه به چشم هایش خیره شدم ...

گفتم : دوستت دارم به آن اندازه ای که عاشقتم . عاشق یک عشق واقعی . عاشق تو ...

عاشقی که برای رسیدن به تو لحظه شماری می کند .

به عشق این لحظه های انتظار * دوستت دارم * .

به اندازه ی تمام لحظات زندگیم تا آخر عمر عاشقتم ...

به عشق اینکه تو را تا آخرین نفس دارم * دوستت دارم * .

به عشق اینکه گاهی با تو و گهگاهی به یاد تو . در زیر باران قدم میزنم . عاشق بارانم . . .

به عشق آمدن باران و به اندازه ی تمام قطره های باران *  دوستت دارم * . 

به عشق تو به آسمان پر ستاره خیره می شوم  .

به اندازه ی تمام ستاره های آسمان * دوستت دارم * .

به عشق دیدنت بی قرارم  . حالا که تو را دارم هیچ غمی جز غم دلتنگی ات در دل ندارم .

به اندازه ی تمام لحظات بی قراری و دلتنگی  * دوستت دارم * . . .

من که عاشق چشم هایت هستم . عاشق گرفتن دست های مهربانت هستم

به عشق آن چشم های زیبایت * دوستت دارم * .

لحظه های عاشقی با تو چقدر شیرین است .

آن گاه که با تو هستم یک لحظه تنها ماندن نفس گیر است ...

به شیرینی لحظه های عاشقی * دوستت دارم * .

من که تنها تو را دارم . از تمام دار دنیا فقط  تو را می خواهم . تو تنها آرزویم هستی ...

به اندازه ی تمام آرزو هایم که تنها تویی .

به اندازه ی دنیا که می خواهم دنیا نباشد و تنها تو برای من باشی

به اندازه ی همان تنهایی که یا تنها با تو هستم و یا تنها به یاد تو هستم . ای عشق من ...

ای بهترینم ... به عشق تمام این عشق ها  * دوستت دارم *  . 

پرسیدم : به جواب این سوال رسیدی ؟

این بار او سکوت کرد .

و این بار او با چشم های خیسش به چشم هایم خیره شد ...

اشک هایش را پاک کردم و این سکوت عاشقانه هم چنان ادامه داشت ...

و من باز هم گفتم : به اندازه ی وسعت این سکوت عاشقانه که بین ما برپاست