مشاوره خانواده- پزشکی- زناشوئی و ...

لطفا سرقت علمی و ادبی نکنید برای تک تک مطالب زحمت کشیده شده نظر ات شما باعث دلگرمیم میشود این وبلاگ پزشکی.زناشویی میباشد ورودزیر۱۸ ممنوع.

مشاوره خانواده- پزشکی- زناشوئی و ...

لطفا سرقت علمی و ادبی نکنید برای تک تک مطالب زحمت کشیده شده نظر ات شما باعث دلگرمیم میشود این وبلاگ پزشکی.زناشویی میباشد ورودزیر۱۸ ممنوع.

اثبات علمی ((حتما بخونید ضرر نمیکنید))


نمی دونم سی دی شهادت آب رو دیدید یا نه ؟؟ در مورد انرژی و تاثیریه که حرفای ما روی آب می زاره .
تلاوت قرآن و آهنگ بتهون و یک موسیقی تند برای آب می زارن بعد از اینکه بلوراش زیر میکروسکوپ می بینن ، معلوم میشه
در دو مورد اولی بلورا خیلی منظم و زیباست .( عکسش تو سی دی هست ) ولی با هم فرق داره !
در مورد آخر بلورا آز هم پاشیده و بسیار زشت هست .
حالا آب و مقایسه کن با روح ما . آب طبق آزمایشات آقای ایموتو ( دانشمند ژاپنی که این کارو کرد ) شعور داره .
تازه جدید اً معلوم شده که خیلی از واجبات و مستحبات و محرمات جنبه ی روانشناسی داره .( مثلاً می گن آزمایش کردن افرادی که دایم الوضو هستند نسبت به افراد دیگه انرژی مثبت بیشتری تولید می کنند )
روانشناسا می گن ما ضمیر ناخودآگاه داریم ( برو در موردش سرچ کن خیلی مهمه ) .هر چی که بگیم روش تاثیر می زاره . دکتر فرهنگ توی یکی از سخنرانیاش می گفت توی دانشگاه آکسفورد و ... تحقیق کردن و با اسکن کردن مغز دو نفر به این نتیجه رسیدند :
که مغز نسبت به جملات مثبت و منفی واکنش نشون می ده ( قضیه مربوط به همون انرژی مثبته )
حالا فکر کن آیا جملات اون خواننده روی مغز ما تاثیر نمی زاره ؟؟؟ چطور تو راز می گه بگو من خوشبختم ونقش خدا رو کاملاً نفی می کنه کاملاً خوشبخت می شی ولی وقتی تو فلان نوار می گه پاشو باز به من برقص ... یا چیز دیگه تو مغزت و روحت تاثیر نمی زاره .
اما صدای آب دریا
نگاه کن صداهایی که به صورت طبیعی هستند معمولاً خیلی آرامش بخشند ولی می تونند ترسناک هم باشند ( رعدو برق ) هر صدایی یه فرکانس داره .شما می تونید با دوستاتون خوبحرف بزنید یا بد . انتخاب با شماست ولی موسیقی ساخته ی انسان شما مجازید اونو گوش ندید همانطوریکه بازم روانشناسا می گن با هم خوب حرف بزنید و حر حرفی رو به زبون نیارید . خدا هم به پیامبر می فرماید با مردم با ملایمت سخن بگو .
وقتی ما آهنگی که حرومه گوش می دیم یا آصلاً حرومم نیست دائم داره یا از دختر و عاشقی و خیانت و خودکشی و مشکلات ( که از قدیم می گن مشکل ، مشکل میاره )، رقص و پای کوبی و این جور چیزا حرف می زنه چه انتظاری داری ؟؟
یه مثال خیلی عمومی میشه به این مورد اشاره کرد که میگن صداهای ناهنجار آلودگی صوتی میارن و ممنوعاً به خاطر اثرات مخربشون قبول داری ؟؟ خوب جوشکاری و چکش زدن و اینام میشه موسیقی دیگه .چرا ما ازش فرارییم ولی ازموسیقی طبیعت لذت می بریم !!
زیادی حرف زدم ببخشید یه نکته ی دیگه هم به خاطرم اومد بالا گفتم صدای ناهنجار ولی خیلی از موسیقی ها و صداها هست که خیلی کم توش کلمات بد و تحریک کننده داره ولی ما اونو ناهنجار تلقی نمی کنیم همونطوریکه خدا می فرماید ( معنی کلیش این میشه ): چیزایی که فکر می کنید براتون خوبه ولی خدا بهتر از شما می دونه .

نظرات 3 + ارسال نظر
نسرین یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 17:37

سلام ،این مطلبتون مربوط میشه ب قانون جذب.کتاب رویاهایی ک واقعا رویا نیستن خیلی جالب و کاربردیه.بهتون توصیه میکنم بخونید.مرسی از مطالبتون

دنیا دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:36

سلام خیلی جالب بود بابت این دست به قلمت راجع ب این موضوع بهت تبریک میگم

khanoom gol جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 18:14

ممنون واقعا خیلی جالب بود
خدا قوت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد