X
تبلیغات
پیکوفایل
رایتل

مشاوره خانواده- پزشکی- زناشوئی و ...

لطفا سرقت علمی و ادبی نکنید برای تک تک مطالب زحمت کشیده شده نظر ات شما باعث دلگرمیم میشود این وبلاگ پزشکی.زناشویی میباشد ورودزیر۱۸ ممنوع.

جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:27

اطلاعیه مهم جهت استخدام

:شرکت  در چه تاریخی از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران مجوز فعالیت دریافت نمود؟:بیست و نهم خرداد ماه 1385. 

 :شرکت  در چه تاریخی به ثبت رسید؟:اسفند ماه سال 1384. 

:ارتباط سازمان نظام صنفی با شورای عالی انفورماتیک ایران چیست؟: این سازمان مستقیما زیر نظر شورای عالی انفورماتیک ایران فعالیت مینماید. 

:صلاحیت شورای عالی انفورماتیک ایران در چه حدی است؟:این شورا بالاترین مرجع رسیدگی به شکایات،تخلفات و جرائم اینترنتی در ایران است. 

 :به چه علت شرکت  از سازمان نظام صنفی رایانه ای مجوز دریافت نموده است؟:زیرا هر شرکتی که بخواهد در ایران بازاریابی اینترنتی انجام دهد میبایست مجوز رسمی از این سازمان داشته باشد.  

:فرمول جدید وطرح ابداعی شرکت  در چه زمینه ای از تجارت ایجاد تحول نموده؟: در چرخه توزیع و عرضه کالا و خدمات.

  

:آیا فعالیت این شرکت همانند شرکتهای دسیسه هرمی و اصطلاحاً گلد کوئستی است؟ :خیر 

: برخی ازمعایبی که به سیستم عرضه کالا بصورت سنتی وارد است،چیست؟:الف) افزایش قیمت کالاها بعلت وجود واسطه های متعدد بین تولید کننده و مصرف کننده نهایی. ب) بوجود آمدن سیاستهای متفاوت در نحوه فروش کالا. پ) صرف هزینه های تبلیغاتی کلان توسط کمپانیهای مادر جهت رقابت در بازار فروش. ت) بوجود آمدن هزینه های سربار بسیار بر روی کالاها از جمله:هزینه احداث نمایندگیها و شعب پخش، هزینه های پرسنل فروش،مالیات و... 

 

کارت تخفیف  چیست؟: یک کارت عابر بانک متصل به شبکه بانکی شتاب با مشخصات و ویژگیهای منحصر بفرد است که به مشترکین این شرکت داده میشود.  

: کارتهای الکترونیکی شرکت توسط چه مؤسسه و یا نهادی عرصه و پشتیبانی میشود؟: بانک اقتصاد نوین.  

:آیا مجوزهای لازم جهت صدور این کارتها با آرم شرکت اخذ شده است؟: بله. این مجوز توسط بانک مرکزی ایران صادر شده.

 

  : قابلیتهای کارت تخفیف خرید شرکت چیست؟: این کارتها علاوه بر اینکه کلیه امکانات سایر کارتهای عادی عابر بانک متصل به شبکه شتاب را دارا میباشند،قابلیت خرید اینترنتی، بن کارت و نیز تخفیف خرید کالا و خدمات را نیز دارند. 

 : مهمترین ویژگی کارتهای شرکت  چیست؟: تخفیف قابل توجه در خرید کالا و خدمات و نیز امکان فعالیت در طرح فوق العاده و بینظیر درآمدزایی شرکت.  

: مبلغ خرید این کارت تخفیف چقدر است؟: یکصد هزار تومان . 

 

 : در قبال پرداخت مبلغ خرید کارت تخفیف آیا رسید رسمی از سوی شرکت داده میشود؟: بله. رسید خرید رسمی با ذکر مبلغ پرداختی مشترک و نیز تعهدات شرکت در قبال وی با مهر و امضای مدیر عامل شرکت به مشترکین شرکت  داده میشود.  

: از کجا میتوان فهمید که این کارتها جهت اعضای شرکت  صادر شده است؟: هر کدام از این کارتها توسط بانک اقتصاد نوین بنام فرد متقاضی صادر واز سوی این بانک به آرم شرکت مزین شده است.  

: مدت زمان برخورداری از خدمات شرکت  برای اعضای شرکت چقدر است؟: سه سال. 

 : آیا عضویت شرکت و استفاده از کارت تخفیف الکترونیکی شرکت برای اشخاصی که در طرح درآمدزایی شرکت فعالیت نکنند دارای توجیه اقتصادی است؟: بله.زیرا دارندگان این کارتها میتوانند به مدت سه سال بدون محدودیت در خرید اکثرکالاها،خدمات و اقلام مصرفی خود از تخفیف قابل ملاحظه ای بهره مند شوند.حتی ممکن است فرد در اولین خرید خود بیش از مبلغ پرداختی بابت خرید کارت، تخفیف کسب کند.همچنین شخص از سود مشارکت سالانه نیز برخوردار میشود. 

 : مدت زمان لازم جهت فرآیند صدور کارت تخفیف چقدر است؟: این زمان بستگی به شهر مورد نظر دارد و حدود یکماه است. البته در ابتدای فعالیت در هر شهر ممکن است این زمان کمی بیشتر باشد ولی پس از آن میتواند به 15 روز هم برسد.  

: آیا اشخاص میتوانند بدون پرداخت هزینه اولیه عضو شرکت شوند و کارت تخفیف شرکت  را دریافت نمایند؟: بله. فرد متقاضی میتواند جهت خرید کالاها و خدمات مورد نیاز خود از کارت تخفیف آشنایان خود (بهمراه آنان) استفاده نموده و هرگاه میزان این تخفیف به یکصدهزار تومان رسید این مبلغ را به حساب شرکت واریز نماید. بنابر این از محل تخفیفهای دریافتی بصورت کاملاً رایگان خود شخص دارای کارت تخفیف خواهد شد. 

 

: چه محصولاتی شامل تخفیف خرید برای اعضای شرکت میشوند؟: مشترکین شرکت میتوانند با مراجعه به موسسات خدماتی،آموزشی و فروشگاههای طرف قرارداد شرکت و یا فروشگاههای بزرگ و زنجیره ای شرکت ، بیشتر خدمات و اقلام مصرفی مورد نیاز خود را با تخفیف ویژه تهیه نمایند 

: علامت مشخصه مؤسسات و فروشگاههای طرف قرارداد با شرکت چیست؟: بر روی شیشه درب این اماکن برچسب ویژه مزین به نام و آرم شرکت نصب میشود که میزان درصد تخفیف در نظر گرفته شده برای مشترکین شرکت نیز درج شده است.

 

 : نحوه آگاهی مشترکین از لیست فروشگاهها، آدرس و میزان تخفیف ارائه شده آن چگونه است؟: مشترکین میتوانند با مراجعه به سایت شرکت و یا کتابچه راهنمایی که در اختیار آنان قرار میگیرد و نیز با دیدن برچسب نصب شده بر درب فروشگاهها از آن اطلاع یابند.

 

  : میزان تخفیفی که هر فروشگاه یا مؤسسه برای اعضای شرکت در نظر میگیرد چگونه تعیین میشود؟: این درصد بنا به رضایت و توافق فروشنده بوده و کاملاً اختیاری میباشد. البته به جهت ایجاد یک رقابت سالم عموما سعی آنان بر این است که حتی المقدور بیشترین تخفیف ممکن را ارائه کنند.

 

: فروشندگان چگونه تخفیف را اعمال میکنند؟: پس از انتخاب کالا و هنگام پرداخت مبلغ با ارائه کارت تخفیف که مزین به آرم شرکت  میباشد، فروشنده تخفیفی که در قرارداد فیمابین وی و شرکت قید شده را در نظر گرفته و وجه آنرا از کارت و یا بصورت پول نقد از شما دریافت میکند. 

 

: فروشندگان چه مبلغی باید به شرکت جهت تبلیغات و ارسال مشتری برای آنها بپردازند؟: کلیه خدمات و تبلیغات شرکت برای فروشگاهها و مؤسسات کاملاً رایگان بوده و در قبال آن درصد مشخصی تخفیف برای مشترکین خود از آنها مطالبه مینماید.  

: فروشندگان کالا و خدمات چه انگیزه ای برای ارائه این تخفیفات به اعضای شرکت دارند؟: آنان از تبلیغات رایگان در سایت اینترنتی شرکت، کتابچه های راهنما و... برخوردار میشوند و نیز مستقیماً از سوی شرکت برای آنها مشتری فرستاده میشود. بنابر این درست است که در این معامله سود کمتری نصیب آنان خواهد شد ولی همین سود کمتر را هم از جانب مشتری خواهند داشت که در حالت معمول به آنها مراجعه نمیکرد و بواسطه شرکت  از آنان خرید مینمایند.  

: در صورتیکه فروشنده ای از تعهد خود مبنی بر اِعمال تخفیف به مشترکین امتناع نماید چه میشود؟: قرارداد فیمابین شرکت  و فروشگاههای طرف قرارداد کاملاً رسمی و قانونی است و در صورت چنین اتفاقی با گزارش مشترک به شرکت قابل پیگیری است. 

 : آیا شرکت مکانها و فروشگاههای ویژه ای جهت خرید ارزانتر و آسانتر مشترکینش ایجاد مینماید؟: البته. شرکت متعهد شده است به ازای هر 5000 دفتر کاری در هر شهر، برای آنان یک فروشگاه بزرگ شامل اغلب اقلام مصرفی روزمره با قیمتهای بسیار نازل تاسیس نماید. 

 : نحوه قیمت گذاری کالاها در فروشگاههای بزرگ و زنجیره ای شرکت چگونه است؟: در این فروشگاهها بر روی اتیکت هر کالا 3 قیمت مختلف درج میشود که اولی قیمت مصوب درج شده بر روی خود کالا (تعزیراتی)، دومین قیمت با تخفیفی نسبت به آن جهت خرید عموم مردم و سومین قیمت با تخفیف بسیار مناسبتر جهت مشترکین و دارندگان کارت تخفیف  است. 

 : آیا در میزان مبلغ و یا تعداد دفعات خرید کالا برای دارندگان کارت تخفیف محدودیتی وجود دارد؟: خیر. مشترک شرکت میتواند به مدت سه سال بصورت نامحدود از امکانات این کارت استفاده نماید. 

 

: چگونه قیمت اجناس در فروشگاههای شرکت میتواند تا این حد نازل باشد در صورتیکه در فروشگاههای زنجیره ای دیگر کالاها تنها به قیمت تعزیراتی بفروش میرسند؟: سیاست شرکت  بر این است که سود اصلی خود را از محل فروش کارتهای تخفیف حاصل نماید بنابر این در فروشگاههای بزرگ و زنجیره ای خود اجناس را با کمترین سود ممکن به اعضای خود ارائه میکند. همچنین چون تعداد مشتریان بالفعل شرکت که شامل مشترکین و عموم مردم میشود چشمگیر است، این فروشگاه میتواند بر اساس استراتژی سود کمتر و فروش زیاد سودده باشد. از دلایل دیگر این امر خرید اقلام عرضه شده در فروشگاه بصورت عمده ومستقیماً از تولید کننده است.  

: آیا شرکت  دارای فروشگاه مجازی و اینترنتی نیز میباشد؟: بله. بر اساس طرح جدید شرکت بزودی اجناس و کالاهای مصرفی شرکت با قیمتهای پائینتر از نرخ مصوب آنها در فروشگاه اینترنتی سایت در اختیار مشترکین قرار میگیرد. همچنین شرکت با عقد قرارداد با تولیدکنندگان خوشنام داخلی و قرار دادن کالاهای آنان در این فروشگاه اینترنتی، امکان تهیه مستقیم این کالاها از کارخانه بدون واسطه و همچنین با قیمت بسیار پائینتر از بازاررا برای مشترکینش مهیا مینماید. 

 : آیا دولت از نحوه کار شرکت و فروشگاههای آن حمایت میکند؟: بله. تا جائیکه تاسیس فروشگاههای بزرگ  در کاشان با حمایت وزارت تعاون و به دستور ریاست جمهوری صورت گرفت.

 

: دلیل حمایت دولت از فعالیت شرکت چیست؟: دلایل متعددی در این زمینه مؤثر است از جمله: ایجاد اشتغال سالم ، نقش مؤثر در مهار تورم کالا، حذف واقعی واسطه ها در فروشگاههای زنجیره ای شرکت ، حمایت از تولید کنندگان داخلی در جهت حذف هزینه های تبلیغ و عرضه محصولات و....

 

: آیا خرید کارتهای تخفیف شرکت برای افرادیکه فقط قصد استفاده از تخفیفات را دارند و بازاریابی نمیکنند، مزیت دیگری هم دارد؟: بله. تمامی مشترکین شرکت علاوه بر استفاده از امتیاز تخفیفات، از سود مشارکت سالانه هم برخوردار میشوند.

: میزان سود مشار 

کت سالانه چقدر است؟: شرکت میزان 7% از فروش روزانه کارتهای خود را بین مشترکین قبلی خود بصورت مساوی تقسیم مینماید یعنی هفت هزار تومان از مبلغ فروش هر کارت. 

 : سود مشارکت چه زمانی پرداخت میشود؟: این سود مشارکت سالیانه بوده ودر پایان سال بین اعضا پرداخت میگردد ولی در هر زمان سود مشارکت تعلق گرفته به هر شخص بصورت آنلاین قابل رویت است.

  

: آیا این سود مشارکت شبهه ربا ندارد؟: خیر. زیرا این سود تنها از محل فروش کارتهای شرکت و سود آن تقسیم میشود و یک سود قطعی نیست به این معنی که هر چه شرکت میزان بیشتری کارت تخفیف خود را بفروش برساند، مبلغ بیشتری را بین اعضایش تقسیم مینماید. 

 : آیا در این طرح کسی متضرر میشود؟: خیر. زیرا مشترک میتواند بمدت سه سال بصورت نامحدود از تخفیفات خرید اقلام مورد نیاز خود استفاده کند و چندین برابر پول پرداختی را کسب کند، از سود مشارکت سالیانه استفاده نماید و در صورتی از فرصت درآمد زایی بازاریابی استفاده کند میتواند از درآمد و امتیازات بسیار استثنائی بهرمند گردد. فروشنگان طرف قرارداد با بهرمندی از تبلیغات رایگان و فرصتی که شرکت با ارسال مشتری برای آنان ایجاد میکند منتفع میشوند. دولت بدلایلی که در بالا ذکر شد مانند کنترل تورم ، ایجاد اشتغال، حمایت از تولید کننده و.... از آن نفع میبرد و در نهایت شرکت با فروش کارتهای تخفیف و خدمات خود و همچنین از فروشگاههای زنجیره ای به سود میرسد. 

 : آیا تمامی مشترکین شرکت میتوانند فعالیت بازاریابی برای شرکت انجام دهند؟: تمام کسانی که عضو میباشند میتوانند در صورت تمایل با گذراندن دوره های آموزشی اجباری کوتاه مدت ، تکمیل فرم تعهد نامه و قبولی در آزمون شرکت جزء بازاریابان شرکت گردند و از مزایای فوق العاده استثنایی آن بهرمند گردند. 

 

: شرایط مشترکین شرکت جهت بازاریابی چیست؟: گذراندن دوره های آموزشی، تکمیل فرم تعد نامه و قبولی در آزمون شرکت. 

 

: آیا برای فعالیت بازاریابی شرکت، نیاز به تحصیلات و تجربه خاصی است؟: خیر. دوره های آموزشی شرکت بسیار ساده و کاربردی برای عموم است بنحوی که حتی افراد کم سواد هم میتوانند این فعالیت را بخوبی انجام دهند. 

 : آیا برای فعالیت بازار یابی، نیاز به حضور در شرکت و یا اختصاص زمان زیاد و معینی است؟: خیر. هر شخص بنا به میزان زمان آزاد و علاقه و اشتیاق خود نسبت به استفاده از این فرصت بینظیر کسب درآمد میتواند بصورت تمام وقت و یا پاره وقت و نیز شغل اصلی و یا دوم خود به اینکار بپردازد. همینطور این فعالیت برای دانشجویان و شاغلین در بخشهای مختلف میتواند یک فرصت آرمانی باشد. 

 :میزان پرداخت کمیسیون به بازاریابان شرکت چقدر است؟: 10% به ازای ایجاد تراز مالی در دو حساب فورش الف و ب.  

: نحوه این محاسبات چگونه است؟: شرکت به ازای ایجاد تراز مالی 300000 تومان در دو حساب الف و ب یعنی فروش کل 600000 تومان، 10% از این مبلغ را یعنی 60000 تومان، به بازاریاب خود میپردازد. 

 : آیا شرط ایجاد تراز مالی جهت پرداخت کمیسیونها میتواند عادلانه باشد؟: بله. زیرا در صورتیکه این شرط وجود نداشته باشد شخصی که هیچگونه فعالیتی نمینماید صرفا به این علت که افراد بالاتر از وی برای کسب درآمد فرد و یا افرادی را در یکی از حسابهای فروش وی قرار میدهند کمیسیون خواهد گرفت که این عادلانه نیست. بنابراین شرط ایجاد تراز دو حساب فروش اهرمی است که شخص را مجبور مینماید در این صورت هم خودش بازاریابی کند . همچنین در صورتیکه شرط ایجاد تراز مالی وجود نداشته باشد هر شخصی که زودتر وارد سازمان فروش شود فقط بخاطر زمان ورودش درآمد بیشتری از دیگران خواهد داشت که این نیز غیر منصفانه است. 

 : نحوه پرداخت 10% کمیسیون افراد چگونه است؟: شما میتوانید آنرا به کارت خود منتقل کرده و آنرا از طریق دستگاههای خود پرداز شتاب و یا طرق دیگر برداشت نمائید.همچنین این کمیسیون قابل انتقال به حسابهای دیگر جهت خرید کارت دیگران و نیز قابل انتقال به حسابهای دفتر کاری دیگر اعضاست.  

: کمیسیونهای بازاریابان چه زمانی پرداخت میشود؟: این مبلغ بمحض برقراری تراز مالی در هنگام ثبت فروش کارت، بصورت آنلاین در حساب شما نمایش داده شده وپس از ساعت 24 هر روز قابل برداشت میباشد. 

 :آیا جهت پرداخت کمیسیونها به بازاریابان از پولهای مجازی مانند ایکارت، ای پوینت، ایگلد و.... استفاده میشود؟: خیر. کلیه کمیسیونهای فروش بر اساس ریال الکترونیکی بوده که قابل انتقال به کارت بانکی و نقد شدن در بانکها و دستگاههای خود پرداز متصل به طرح شتاب است. پولهای مجازی فوق الذکر برای نقد شدن باید وارد یک چرخه ناسالم تبدیل بشوند که زمینه بسیاری از کلاهبرداریها را فراهم میکند. همینطور بعضی از دسیسه های هرمی تنها راه نقد کردن پولهای مجازی خود را وارد کردن افراد جدید به سیستم و دست بدست کردن آن قرار میدهند و در صورتیکه ورودی جدیدی وجود نداشته باشد ،این پولهای مجازی بیمصرف هستند. 

 

: سقف درآمدی دریافت کمیسیون از هر دفتر کاری به چه میزان است؟: هر دفتر کاری میتواند حد اکثر 600000 تومان در روز و هجده میلیون تومان در ماه سقف درآمد داشته باشد. جهت جلوگیری از زیان دهی شرکت ، در صورت ایجاد ترازهای مالی بیش از 30 کارت در روز در دو حساب فروش،کمیسیونهای مازاد آن پرداخت نخواهد شد. 

 

: هر فرد حداکثر چند دفتر کاری بنام خود میتواند در این طرح داشته باشد؟: شرکت جهت جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی برای هر شخص حد اکثر 3 دفتر کاری ایجاد مینماید. در موارد خاص ایجاد دفاتر بیشتر تنها با هماهنگی مدیر عامل و نمایندگان رسمی شرکت مقدور خواهد بود.

 

: آیا بازاریاب برای قرار دادن مشتریان جدیدش در حساب فروش الف یا ب اجباری دارد؟: خیر. بازاریاب میتواند به اختیار مشتریان جدید را در هر یک از حسابهای فروش خود و یا در هر نقطه از سازمان فروش خود قرار دهد. 

 : محدودیت دریافت کمسیون از سازمان فروش هر فرد تا چند لایه است؟: در این زمینه هیچ محدودیتی وجود نداشته و هر شخص بدون توجه به تعداد لایه ها در سازمان فروش میتواند با ایجاد تراز مالی بین دو حساب فروش خود کمیسیون دریافت نماید.  

: آیا انجام فعالیت بازاریابی برای اعضا، جز دریافت کمیسیونها، مزایای دیگری هم دارد؟: بله. : تفاوت بازاریابان شرکت و مشترکین از نظر کسب درآمد و مزایا چیست؟

 : الف) دریافت کمیسیون. ب) دریافت حق معارفه. پ)دریافت وامهای بدون بهره و ضامن. ت) امکان دریافت حقوق ثابت ماهیانه علاوه بر کمیسیونهای دریافتی. ج) پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی بصورت ثابت توسط شرکت.  

 : منظور از اعطای وام بدون بهره و ضامن چیست؟: شرکت در مراحل مختلف فعالیت بازاریابان، حتی قبل از ایجاد اولین تراز مالی؛ جهت تشویق، قدردانی و ایجاد انگیزه در آنان اقدام به پرداخت مبالغی به آنان بصورت وامهای بدون بهره و ضامن مینماید که اقساط آن بعداً از روی کمیسیونهای آینده آنان برداشته میشود.

  

 

: این وامها در چه زمانی و به چه میزانی پرداخت میشوند؟: این وامها در مبالغ و زمانهای مختلف و حتی قبل از ایجاد اولین تراز مالی 300000 تومانی بین دو حساب فروش به بازاریابان تعلق میگیرد.مبلغ آن از 60000 تومان آغاز و به 20000000 (بیست میلیون تومان) ختم میگردد. جدول کامل وامها و ترازهای مربوطه در لینک (درباره ما) در صفحه نخست سایت قرار داده شده است. 

 : سقف در یافت وامهای بدون بهره و ضامن چقدر است و در چه ترازی؟: بیست میلیون تومان و در تراز مالی 6500.

 

: آیا ترازهای عددی گفته شده با تعداد نفرات در هر حساب فروش برابر است؟: خیر. بجز افرادی که تنها برای استفاده از امتیاز تخفیف اقدام به خرید کارت تخفیف شرکت  میکنند، اکثر بازاریابان شرکت جهت برخورداری از امتیازات چشمگیری که داشتن سه دفتر کار متمرکز برای آنها به ارمغان می آورد اقدام به ثبت سه دفتر کار مینمایند.بنابراین چنانچه همه افراد در یک سازمان فروش به این شیوه عمل نمایند، تعداد نفری افراد در مقایسه با تراز مالی ذکر شده به یک سوم کاهش یافته و با ایجاد هر تراز یکنفره در دو حساب فروش الف و ب، شما مبلغ 60000 تومان کمیسیون دریافت میکنید. 

 : نحوه باز پرداخت این وامها به چه صورت است؟: کلیه اقساط وامها، چه مبالغ کم و چه وامهای میلیونی، بصورت اقساط 20000 تومانی از کمیسیونهایی که در آینده خواهید گرفت کسر خواهد شد.

 

: برای دریافت این وامها به چه مدارکی نیاز هست؟: همانطور که از اسم این وامهای بدون بهره و ضامن پیداست، شما در قبال دریافت آن هیچ مدرکی ارائه نمیکنید و حتی یک امضا یا اثر انگشت هم نمیدهید و تنها با رسیدن به ترازهای مالی مورد نظر که بسیار در دسترس هستند بصورت اتوماسیون در سایت شرکت این مبالغ به دفتر کاری شما وارد میشود. دریافت این وامها تنها نیاز به تائید اسپانسرهای دو لایه بالاسری شما دارد مبنی بر اینکه شما آموزشهای خود را بطور کامل دریافت کرده و بر اساس روشهای مرسوم شرکت سازمان فروش خود را حمایت میکنید. 

 

: در صورتیکه بازاریاب پس از دریافت وامها اقساط خود را به شرکت پرداخت نکند چه اتفاقی میافتد؟: در صورتیکه سازمان فروش بازاریاب رشد و ایجاد تراز مالی نماید اقساط 20000 تومانی بصورت اتوماتیک از کمیسیونهایی که به وی تعلق میگیرد کسر میشود ولی اگر به هر دلیلی بازاریاب ایجاد تراز مالی و دریافت کمیسیون نداشته باشه که درصد وقوع آن بسیار کم است ( زیرا سازمان فروش وی در هر دو حساب فروش مشغول فعالیت جهت کسب درآمد برای خود هستند)، این وامها صرفنظر از مبلغ آن، بلاعوض تلقی شده و از آن بازاریاب خواهد بود .همچنین چون این وامها ضامن ندارند امکان اقدام قانونی برای دریافت آن توسط شرکت وجود ندارد.

 

: منظور از استپ استراحت چیست؟: پس از پایان اقساط هر وام و تسویه آن مرحله یا مراحلی وجود دارد که در آن بازاریاب کل مبلغ کمیسیون 60000 تومانی خود را بطور کامل دریافت میکند و پس از آن وام بعدی که مبلغ آن بیشتر از قبلی است را گرفته و کمسیونهای وی با کسر قسط وام بصورت 40000 تومانی در میآید. به این مراحل که از کمیسیونها قسط وام کسر نمیشود اصطلاحاً استپ استراحت گفته میشود. 

 

: منظور از حق معارفه چیست؟: حق معارفه مشتریان جدید یکی دیگر از مزایایی است که شرکت برای بازاریابان خود در نظر گرفته است و به ازای معرفی هر مشتری جدید توسط بازاریاب، حتی به ازای یک نفر به وی پرداخت میگردد.

 

: میزان حق معارفه چه مبلغی است؟: 5/5 % از مبلغ اشتراک معادل 5500 تومان از فروش هر کارت تخفیف. 

 

: آیا دریافت حق معارفه محدودیت دارد؟: خیر. این میزان نامحدود بوده و هر بار که بازاریاب مشترک جدیدی را معرفی مینماید پرداخت میگردد.

 

: آیا دریافت حق معارفه تنها از لایه های مستقیم و اولیه بازاریاب مقدور است؟: خیر. شما با معرفی هر مشتری جدید و قرار دادن وی در هر کجای سازمان فروش خود مشمول دریافت حق معارفه میشوید. 

 : حق معارفه هر چند یکبار قابل دریافت است؟: این مبالغ به محض انجام خرید مشتری جدید بصورت آنلاین در دفتر کاری شما قابل رویت است و در پایان هر ماه قابل انتقال و دریافت است.

 

: آیا در صورت ایجاد نکردن تراز مالی حق معارفه پرداخت خواهد شد؟: بله. پرداخت حق معارفه حتی به ازای معرفی یک مشترک جدید به شما پرداخت میگردد. 

 : چگونه بازاریابان شرکت میتوانند از حقوق ثابت ماهیانه و حق بیمه تامین اجتماعی برخوردار شوند؟: کلیه بازاریابان شرکت میتوانند در مراحل مختلف، با ایجاد کردن ترازهای مالی معین به عنوان کارمندان قراردادی، پیمانی و رسمی شرکت تلقی شده و از دریافت حقوق ماهیانه ثابت و حق بیمه تامین اجتماعی بصورت مضاعف و جدای از کمیسیونها و سایر مزایای دیگر بهرمند گردند.

 

: آیا برای دریافت حقوق ماهیانه ثابت وحق بیمه تامین اجتماعی نیاز به عقد قرارداد خاصی هست؟: بله. وقتی بازاریابان شرکت تراز مالی لازم را ایجاد کردند میتوانند به اختیار خود فرمهای قرارداد فیمابین شرکت و خود را امضا نموده و از آن پس بصورت کارمند شرکت فعالیت نمایند.  

: آیا برای رسیدن به ترازهای مالی لازم جهت عقد قرارداد بعنوان کارمند شرکت محدودیت زمانی وجود دارد؟ ج: خیر. هر بازاریاب در هر زمان که به ترازهای مالی مربوطه دست یافت میتواند جهت عقد قرارداد متناسب با آن تراز مالی اقدام نماید. 

 

: مدت این قرارداد ها چقدر است؟: در تراز فروش 100 کارت تخفیف، قرارداد یکساله و کارمند قراردادی شرکت،2000 کارت تخفیف، قرارداد پنج ساله و کارمند پیمانی شرکت،10000 کارت تخفیف، قرارداد 25 ساله و کارمند رسمی شرکت خواهید شد.توجه:(اعداد ذکر شده فوق به منزله تعداد نفرات در هر تراز نبوده بلکه ممکن است این اعداد در ترازهای نفری، به یک سوم کاهش یابد. مثلا ممکن است بازاریاب در تراز 34 نفری، کارمند قراردادی شرکت گردد.) 

 : آیا پذیرش این قراردادها اجباری است؟: خیر. هر بازاریاب میتواند به اختیار و با توجه به تمایل و شرایط خود این قرارداد را امضا نماید و از مزایای آن بهرمند گردد.

 

: آیا عقد این قراردادها بازاریاب را ملزم به انجام فعالیتهای خاصی مینماید؟: بله. شما پس از عقد قرارداد بعنوان کارمند شرکت شناخته شده و متعهد میشوید تا زمان خاصی را بفعالیت در زمینه پیشبرد اهداف شرکت ، در محل شرکت و یا خارج از آن بر اساس شرح وظایف تعیین شده،اختصاص دهید. بدیهی است این شرح وظایف و تخصیص زمان در راستای رشد شخصی شما و سازمان فروشتان و دستیابی به جایگاه بهتر و بالاتر برای شما خواهد بود. 

 

: میزان حقوق ثابت و حق بیمه پرداختی به این بازاریابان چه مبلغی است؟: این حقوق بر اساس حداقل حقوق سازمان تامین اجتماعی در هر سال تعیین میشود. همچنین تمام حق بیمه متعلق به این شخص توسط شرکت  به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز خواهد شد.

 

: در صورتیکه در مدت این قراردادها بهر دلیلی رشد سازمان فروش متوقف و یا کند شود،آیا این قرارداد فسخ خواهد شد؟: خیر. این قراردادها، حتی بفرض توقف سازمان فروش بازاریاب تا پایان مدت آن معتبر و قابل اجرا بوده و کلیه حقوق درج شده در آن تا پایان مدت بصورت کامل پرداخت میگردد. 

 : آیا چنانچه بهر دلیلی رشد سازمان فروش بازاریاب کند و یا متوقف شود، پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی وی ادامه خواهد داشت؟ ج: بله. تا پایان مدت قرارداد این حق بیمه توسط شرکت  پرداخت میشود.

 

: مشترکین و بازاریابان شرکت چگونه از میزان و نحوه عملکرد خود و سازمان فروششان مطلع میگردند؟: هر مشترک در سایت اینترنتی شرکت دارای دفتر فروش مخصوص بخود بوده که شامل دو حساب فروش الف و ب میباشد.در این دو حساب، میزان فروش شخص و سازمان فروش وی در هر یک از حسابها و نیز سودآوری آن مشخص میگردد.  

: آیا کار با دفتر فروش اینترنتی در سایت  نیاز به تخصص دارد؟: خیر. کلیه بخشها و سرفصلهای این سایت بزبان فارسی بوده و کار در محیط آن به آسانی و با یکبار دیدن قابل فراگیری است.

 

: در دفتر فروش اینترنتی مشترکین چه اطلاعاتی در اختیار بازاریابان قرار میگیرد؟: کلیه اطلاعات و ابزار مورد نیاز فرد جهت فعالیت در اختیار وی قرار داده شده از جمله: میزان فروش حساب الف وب، میزان کمیسیونهای متعلقه، میزان وامهایی که به افراد تعلق گرفته، ابزار های نمایش سازمان فروش، ابزارهای انتقال وجوه به حسابهای مختلف، گزارش کلیه عملکردهای مالی و انتقالات ، مطالب آموزشی ارزشمند و.... 

 : جهت ایجاد و ورود به دفتر کاری خود به چه مواردی مشخصه هایی نیاز داریم؟: الف) اسم تجاری دفتر فروش. ب) کد تجاری دفترفروش. پ) اسم رمز یا پسورد. ج) اسم رمز ماتریسی. : منظور از اسم تجاری دفتر فروش چیست؟: این اسم تشکیل شده از حرف انگلیسی و اعداد و شما در هنگام ثبت نام آنرا تعیین میکنید.

 

 

 

 

: آیا اسم تجاری دفتر فروش قابل تغییر است؟: خیر. این نام ثابت است و حتی در هنگام واگذاری دفتر فروش به شخص دیگر قابل تغییر نمیباشد. 

 

: منظور از کد تجاری دفتر کاری چیست؟: پس از ثبت نام و ایجاد دفتر کارمشترک بصورت خودکار یک کد متشکل از اعداد برای آن جایگاه تعریف میشود که قابل تغییر نخواهد بود.

 

: پسورد یا اسم رمز دفتر کار چه ویژگی باید داشته باشد؟: این اسم رمز تشکیل شده از شش رقم و یا بیشتر که مشترک بدلخواه آنرا ایجاد کرده و قابل تغییر است. 

 

: منظور از پسورد ماتریسی چیست؟: این اسم رمز توسط کاربر تعریف و ایجاد میشود ودر جهت ایجاد امنیت بیشتر در شبکه و قابل تغییر است. این رمز بصورت تصویری بوده و باید توسط ماوس رایانه فشرده و وارد شود. 

 : آیا اطلاعات و مشخصات دفتر کاری قابل تغییر است؟: بله. جز اسم تجاری و کد تجاری دفتر کار، سایر موارد و اطلاعات آن توسط کاربر قابل تغییر است. 

 

 : آیا تغییر مشخصات و اطلاعات دفتر کاری رایگان است؟: خیر. 

 

: مبلغ پرداختی توسط کاربر جهت تغییر اطلاعات دفتر کاری چقدر است؟: 5000 تومان به ازای هر بار.

 

: در صورتیکه چندین بار اسم رمز و یا پسورد ماتریسی دفتر فروش را اشتباه وارد نمائیم چه میشود؟: جهت حفظ امنیت و جلوگیری ازسوءاستفاده دیگران چنانچه 3 بار این اسم رمزها را اشتباه وارد نمائید دفتر فروشتان بصورت خودکار قفل شده و بمدت 24 ساعت غیر قابل دسترسی میباشد.  

: آیا حفظ و نگهداری دفتر کاری نیاز به پرداخت مبلغی بعنوان شارژ سالیانه دارد؟: خیر.

 

:امنیت سایت شرکت  چگونه تامین شده است؟: سایت این شرکت از تکنولوژی پیشرفته *********************(سرورهای منفصل) استفاده نموده که نوعی سیستم امنیتی سخت افزاریست و درصد ایمنی آن از سیستمهای نرم افزاری بسیار بالاتر است و امروزه اکثر بانکها جهت تامین امنیت سایت خود از این تکنولوژی امنیتی استفاده میکنند. همچنین این سایت بر روی سرور وزارت دفاع ایجاد شده و هر 20 ثانیه از آن بک آپ جهت پشتیبانی گرفته میشود......  

 : آیا سایت این شرکت بر روی سرور اختصاصی ایجاد شده؟: بله. 

 : مهمترین مزایای این طرح نسبت به سیستمهای پیرامید و دسیسه های هرمی چیست؟: از مهمترین شاخصه های ممیزه بین آنها این است که در این طرح شما اجناس و خدمات مورد نیاز و کاملا مصرفی خودتان را از میان اقلام بسیار متنوع به اختیار خودتان انتخاب نموده و با قیمت بسیار نازلتر از معمول و با تخفیف قابل توجه دریافت میکنید بنابراین هیچ کس حتی در پائینترین لایه ها متضرر نمیشود. بدین معنی که مشترک شرکت در صورتیکه نتواند و یا حتی نخواهد سازمان فروش تشکیل دهد، با استفاده از طرح جامع تخفیفات آن میتواند حتی چندین برابر مبلغ پرداختی خود تخفیف دریافت نماید. در صورتیکه در طرحهای پیرامیدی و دسیسه های هرمی کالاهای عموما غیر مصرفی را صرفا به اجبار و با نیاز سازی با قیمتهای گزاف و گاه با چندین برابر ارزش واقعی آن به اعضای خود فروخته و بنا به ماهییت ناسالم این سیستمها، افراد بسیار زیادی در سطوح و لایه های میانی و زیرین متضرر میشوند تا درصد انگشت شماری به سود برسند.

   

 مجری طرح جامع تخفیفاتی کشور

تاریخچه شرکت :

 در اسفند ماه سال 1384 با هدف مقابله با تورم وکنترل قیمتها وایجاد چرخه ای مناسب جهت ارئه کالا وخدمات  تاسیس گردید .

شرکت دومین مجوز خودرا از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران در تاریخ 29/03/85 دریافت کرده که این سازمان مستقیما زیر نظر شورای عالی انفورماتیک ایران است و  شورای عالی انفورماتیک بالا ترین مرجع رسیدگی به شکایات و جرائم اینترنتی در ایران میباشد و کلا هر شرکتی که بخواهد در ایران فعالیت بازار یابی اینترنتی انجام دهد باید از این شورا مجوزرسمی دریافت نماید  .

این شرکت با استفاده از اساتید برجسته ونخبگان ایران اسلامی فرمولی جدید را ابداع  کرده که تحولی چشم گیر در چرخه توزیع کالا به وجود آورده است  .

 

 

در خیلی ازکشورهای دنیا عرضه کالا به صورت سنتی انجام می پذیرد که  دارای معایب بسیاری  می باشد ، از جمله  :

 

1.    افزایش قیمت به علت وجود واسطه های تجاری متعدد

2.    بوجود آمدن سیاستهای متفاوت در فروش کالا

3.    صرف هزینه های تبلیغاتی بسیار توسط کمپانی های مادر برای رقابت در میدان فروش

4.    به وجود آمدن هزینه های بسیار از جمله احداث انواع نمایندگی ها، پرسنل،مالیات و... برای تولیدکننده

 

اقتصاددانان برای عرضه هر چه بهتر کالا اقدام به ارائه متد های  متفاوتی کرده اند، مانند ایجاد فروشگا های بزرگ چند منظوره، تعاونی های مصرف کالا ، تخصیص یارانه های دولتی ، علم نتورک مارکتینگ و...   .

 که هریک با مشکلات متعدد وسوء استفاده هایی روبرو شده  ودر پایان نتوانستند راه کاری اساسی به وجود آورند .

 

آیا دوست دارید هنگام خرید از فروشگاه های سطح شهر فروشنده به شما تخفیف قابل توجه ای بدهد؟

 

مطمئنا جواب شما مثبت است .

فعالیت شرکت هم در این راستا می باشد .این شرکت با ابداع و نو آوری  در یکی از اصول اقتصاد(  چرخه عرضه کالا  )  توانسته تحولی عظیم ایجاد نماید

 

فروشگاه های طرف قرارداد :

 شرکت در سطح شهر با فرو شگاه های متنوعی در اصناف مختلف قرارداد می بندد مبنی بر اینکه شرکت با انجام تبلیغات مشترکین خود را   برای خرید از این فرو شگاه ها تشویق می نماید و در ازای آن از این فروشگاه ها می خواهد تا درصد مشخصی را به این  مشترکان که با کارت اشتراک به این فروشگاه ها مراجعه می نمایند  به صورت تخفیف ویژه ارائه دهند.

 

 

در این روش چند عامل مهم در نظر گرفته شده است :

1.      کالاها کاملا مصرفی و جزء اساسی سبد خانه وار می باشد

2.      به علت حذف واسطه های زائد وایجاد یک مرکز جامع فروش قیمتها کاهش چشمگیری دارد(میانگین 15 الی 30 درصد )

3.      کاهش هزینه های تولید کننده در امر توزیع وکنترل بازار عرضه .

4.      تجمع کالاهای مختلف در یک محل وسهولت خرید برای مصرف کننده .

5.      اشتراک ومزایای آن .

6.      هرشخص در این طرح میتواند تا 3 سال از تخفیفات در نظر گرفته شده ویژه مشترکان بهرمند گردد.

7.      میزان تخفیفات به طور میانگین 15 الی 25 درصد می باشد .

     

اشتراک رایگان :

هر شخص با یک بار خرید از فروشگاه هایا فروشگاه های طرف قرارداد و در یافت تخفیف یک صد هزار تومانی می تواند با واریز آن به حساب شرکت به اشتراک شرکت درآمده و از این پس از خدمات شرکت استفاده نماید . در نتیجه دریافت کارت به صورت رایگان انجام گرفته است .

نحوه اشتراک با واریز وجه:

هر شخصی می تواند با واریز مبلغ 100 هزار تومان به حساب بانکی شرکت مشترک شده و کارت تخفیف ویژه را که با همکاری بانک اقتصاد نوین وبا مجوز بانک مرکزی صادر شده است را که به آرم شرکت مزین می باشد را دریافت می نمایند .

این کارت دارای سه سال اعتبار می باشد که شما در این سه سال می توانید از تخفیفات فروشگاه ها استفاده نمایید .لازم به ذکر می باشد که این تخفیفات محدودیتی نداردوشما می توانید به هر میزان از این فرو شگاه ها خرید نموده واز تخفیفات استفاده نمایید .

 

سود مشارکت سالانه:

شرکت به ازای فروش هر کارت تخفیف هفت درصد از آن را بین تمامی مشترکان به صورت یکسان تقسیم می نماید.این سود به صورت سالانه پرداخت می گردد.